home

.
.
  • Lamia Islamović
  • Pozdrav svim mojim znanim i neznanim, a koje ću možda da nekom prilikom i upoznam ... Želim da se zbližmo ili združimo na ovaj način.

  • Evo nešto malo više o meni ... rođena sam, u kako ja to kažem " u mojoj Banjaluci " 28.03.1960.god. Išla sam u OŠ Kasim Haić, Srednju-Kemijsko - tehnološku i na Pravni fakultet. Bio je to zaista lijep i bezbrizan život ... da, bio je ... Kako je to već svima poznato, naći posao bilo je gotovo nemoguće pa mi je moj tata, koji je i sam bio zanatlija i imao svoju privatnu radnju 45 godina ... otvorio i meni jednu da se eto kao nađe nešto od posla. Tu sam ja "taborila" ravnih 9 godina i bila svoj gazda, sve dok nije došao ovaj strašni rat ... i tada je sve stalo ... al, neću da pričam o tome što je ružno ... Sad sam trenutno u Norveškoj, ha, gotovo 12 godina ... i lijepo mi je, iskreno rečeno. Radim i opet imam svoju ugostiteljsku radnju, slikam, bavim se tkanjem, pišem knjige, radim malo kao prevodilac na 3 jezika, landram između Švedske i Norveške ... i eto tako prolaze dani i nedjelje ...

  • A sada sve to što je lijepo želim da podijelim sa vama, ali da i vi podijelite nešto samnom... Cmoka od mene za sada pa se opet čujemo.... Voli vas, Lamia.
.







.